Produkt dnia
ZESTAW BASIC NR 9
ZESTAW BASIC NR 9
119,00 zł
szt.
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Regulamin zakupów

 

REGULAMIN SKLEPU GOTI

 

Sklep internetowy działający pod domeną www.goti.pl zarządzany przez Małgorzatę Wójciak prowadzącą  działalność gospodarczą pod nazwą Fashion Stones Małgorzata Wójciak z siedzibą w Lublinie ul.Szwoleżerów 6/16 , 20-555 Lublin na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej wydanej przez Prezydenta Miasta Lublina. NIP:712-277-88-27 REGON:060236552

 

POSTANOWIENIA OGÓLNE 

 

Powyższy regulamin określa warunki sprzedaży biżuterii oraz innych produktów za pośrednictwem sklepu internetowego dostępnego pod adresem www.goti.pl. Osoba dokonującą sprzedaży jest Krzysztof Suraj, zwany  dalej Sprzedawcą. Osoba dokonującą zakupu, zwaną dalej Klientem

 

Klient to osoba fizyczna nabywająca Produkty za pośrednictwem serwisu w celach niezwiązanych z prowadzoną działalnością gospodarczą. Klient, aby zakupić  produkty za pośrednictwem serwisu może utworzyć konto, zgodnie z postanowieniami Regulaminu lub dokonać zakupu bez pełnej rejestracji.

 

REJESTRACJA 

 

Do korzystania z usług sklepu niezbędne jest posiadanie urządzeń pozwalających na dostęp do internetu.  Zawieranie umów za pośrednictwem serwisu, wymaga rejestracji i utworzenia konta Klienta oraz akceptacji Regulaminu.

Klient zakładający swoje konto w sklepie zobowiązany jest do podania prawidłowych informacji personalnych. Za błędy przy rejestracji sklep nie ponosi odpowiedzialności.

 

SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

 

Zamówienia w sklepie  można składać przez całą dobę 7 dni w tygodniu.  Przedmiotem sprzedaży są produkty znajdujące się aktualnie w sklepie www.goti.pl w chwili składania zamówienia.   

Zakupów w sklepie www.goti.pl można dokonywać na dwa sposoby:

a. Bez zakładania pełnego konta czyli bez pełnej rejestracji, wypełniając formularz wysyłkowy.

b. Zakładając konto - pełna rejestracja,

         Po złożeniu zamówienia za pośrednictwem sklepu, Kupujący otrzyma e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia. Jeżeli e-mail nie dotarł do Kupującego, proszony jest on wtedy o  kontakt ze sklepem.

Zmiana lub anulowanie zamówienia przez Kupującego jest możliwe poprzez kontakt mailowy .

 

REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

 

Realizacja zamówienia następuje maksymalnie do 7 dni od momentu wpływu należności na konto sklepu. 

W przypadku jakiejkolwiek niedostępności produktów, sprzedawca jest zobowiązany poinformować  Klienta o zaistniałej sytuacji w terminie maksymalnie 3 dni od daty złożenia zamówienia. Sprzedający zobowiązuje się do podania daty ich ponownego pojawienia się w asortymencie. Wówczas Klient ma prawo do  podjęcia decyzji o zmianie sposobu realizacji zamówienia tj. wydłużony czas realizacji zamówienia, odstąpienie od umowy bądź częściowej realizacji zamówienia. 

 

Po złożeniu zamówienia przez Klienta sklep będzie wysyłał aktualizacje statusu zamówienia drogą e-mailową. 

Klient składając zamówienie  ma do wyboru  jeden z poniższych sposobów płatności:

 

  • Przelewem na konto bankowe
  • Płatność elektroniczna.
  • PayPal adres email sklep@goti.pl
  • na rachunek sklepu: mBank 41 1140 2004 0000 3702 7590 5888, w tytule przelewu należy podać numer zamówienia. 
  • Płatność elektroniczna.
  • PayPal 
  • Zamówienia wysyłane zagranicę mogą zostać opłacone jedynie za pomocą przelewu bankowego lub paypal

 

Do każdego zrealizowanego zamówienia dołączany jest rachunek. Rachunek  należy zachować na wypadek ewentualnych zwrotów lub reklamacji.

UŻYTKOWANIE I PIELĘGNACJA BIŻUTERII

Biżuteria sprzedawana na www.goti.pl jest biżuterią sztuczną. Materiały z jakich jest wykonana nie są metalami czy kamieniami szlachetnymi. Prawidłowa pielęgnacja i użytkowanie biżuterii pozwoli na zachowanie jej w dobrej kondycji przez długi czas. 

ZASADY UŻYTKOWANIA: 

Biżuterii nie należy moczyć

Zamawiając biżuterię należy podawać właściwe wymiary nadgarstka lub obwodu dłoni, co uchroni od ewentualnych rozerwań .

Zawieszki do bransoletek są produkcją własną, są one wykonywane z metali półszlachetnych takich jak mosiądz czy stal chirurgiczna. 

Mosiądz ma właściwości utleniania się tak jak srebro. Po pewnym czasie naturalnym procesem jest jego ściemnienie. Aby metal  nabrał znów wysokiego połysku oraz idealnego koloru złotego, należy co jakiś czas zawieszkę polerować. 

Sposoby polerowania znajdują się w zakładce pytania i odpowiedzi. 

Każda bransoletka jest dokładnie opisana z jakiego materiału została wykonana. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za wycieranie się metalowych zapięć czy ich przyciemnienie. Jest to naturalnym procesem użytkowania biżuterii sztucznej. 

Kamienie półszlachetne jakie sklep posiada w ofercie są kamieniami farbowanymi. Niektóre kolory w trakcie noszenia mogą się rozjaśniać. Jest to normalny proces w trakcie użytkowania tego typu biżuterii. 

 

ZWROTY  

Jest ono jednak ograniczone w czasie i przysługuje  przez 14 dni od otrzymania towaru. Termin ten jest terminem nieprzekraczalnym. Klient ponosi bezpośredni koszt wysłania towaru Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

            Sprzedawca dokona zwrotu zapłaconej przez Klienta kwoty w terminie 14 dni od dnia otrzymania efektywnie złożonego oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy. W przypadku niezadowolenie z produktu klient proszony jest o pilny kontakt zaraz po otrzymaniu przesyłki. 

             Zwrot zostanie dokonany w  formie, przelewu lub wysłany przekazem pocztowym na podany adres przez Klienta. 

 W razie wystąpienia w produkcie: niezgodności z umową, wad fizycznych oraz uszkodzeń powstałych w trakcie dostawy, Klient ma prawo skorzystania z opisanego poniżej postępowania reklamacyjnego zgodnego z nowymi przepisami wady sprzedawanych rzeczy będą podlegać wyłącznie przepisom dotyczącym rękojmi oraz gwarancji zawartym w Kodeksie Cywilnym.

REKLAMACJA 

  1. Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia Towaru wolnego od wad i odpowiada za wady Towaru.
  2. Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego Towaru z Umową sprzedaży.
  3. Reklamacje, z tytułu rękojmi za wady (niezgodności Towarów z Umową Sprzedaży) można składać pisemnie lub pocztą e-mail na adres Sprzedawcy. 
  4. Jeżeli sprzedany Towar ma wadę, Klient może:

1) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni wadliwy Towar na wolny od wad albo wadę taką usunie. Obniżona cena powinna pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z umowy, w jakiej wartość Towaru z wadą pozostaje do wartości Towaru bez wady. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada Towaru jest nieistotna;

2) żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest zobowiązany wymienić wadliwy Towar na wolny od wad albo usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta z zastrzeżeniami i na zasadach określonych we właściwych przepisach Kodeksu cywilnego.

  1.  Konsument, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedawcę usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Towaru do zgodności z umową w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Towaru wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Konsumenta inny sposób zaspokojenia.
  2. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, powinien dostarczyć wadliwy Towar, najlepiej z dopiskiem „reklamacja”.
  3. Konsument zostanie zawiadomiony w terminie 14 dni o rozpatrzeniu reklamacji i sposobie jej załatwienia.
  4. Sprzedawca odpowiada za niezgodność Towaru z umową jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed 6 miesięcy od wydania tego Towaru Konsumentowi.  Do zachowania terminu wystarczy wysłanie zawiadomienia przed jego upływem.

 

Ceny, płatności oraz dostawa Towaru

Ceny Towarów w Sklepie podawane są w złotych polskich i są cenami z podatkiem
Ceny Towarów nie zawierają kosztów dostawy, które każdorazowo wskazane są w procesie składania Zamówienia. Całkowita wartość Zamówienia obejmuje cenę Towarów oraz koszty dostawy, w przypadku gdy koszty dostawy ponosi Klient
Klient ma możliwość uiszczenia ceny w następujący sposób:

Wysyłka krajowa  za pośrednictwem Poczty Polskiej cena 7 zł 

Wysyłka zagraniczna list polecony priorytetowy 18 zł

POSTANOWIENIA KOŃCOWE. 

Regulamin może zostać zmieniony w każdym czasie. Zmiany  jednak nie będą wpływały w jakikolwiek  negatywny sposób  na prawa jak i obowiązki użytkownika w zakresie już realizowanych usług.

Zmiany regulaminu będą  obowiązywały od momentu ich publikacji na stronie sklepu.

W sprawach nieregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa, w szczególności kodeks cywilny, ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego i ustawa o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.

Firma  nie jest płatnikiem VAT.

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl